Meslekî ve Teknik Eğitim -

by Şubat 01, 2019 0 yorum
Endüstri alanındaki ihtiyaç duyulan insan gücünün yetiştirilmesi için meslekî ve teknik eğitim sunan kurumlar kurulmuştur. Ülkemizde meslekî ve teknik eğitimin oldukça uzun bir geçmişi bulunuyor. 19. Yüzyılda kadar meslekî eğitimin usta-çırak ilişkisiyle gerçekleştiği görülmektedir. Günümüzde ise bazı eğitim kurumları 19. Yüzyıl ortalarında kurulmaya başlanmıştır.
Bu okullar kurulduğu zaman endüstri henüz yeterince gelişmiş değildi. Bu yüzden eğitim sisteminde çalışanların görüş ve fikirleri esas alınmış, meslekî ve teknik eğitim okullarının çevreye yenilik götürmesi ve çevreyi değiştirmesi planlanmıştı. Netice olarak ise bu eğitim kurumlarıyla iş yerleri arasında iş birliğine gidilmeye başlanmıştır.

http://rastgelelik.com/mesleki-ve-teknik-egitim 

Blogger by Hementasarim.com

Yazar

Rastgelelik.com resmi sitesinin Blogger'ı.